Adımlarıma Işık

30 Aralık 2010 Perşembe

Buruk girerim ben yeni yıl'a

Ondan sonra da bu kız neden hep olumsuz yazıyor. Küfür etmek istiyorum. Ettim.

Bir yeni yıl yazısıyla daha huzurlarınızdayım. Ben yeni yıllara buruk buruk girerim böyle. Buruk buruk. Kırgın, kızgın yahut öyle birşey değil. Buruk işte.

Her yıl bin türlü istek sıralar her yıl birşeyler dileriz. Yeni dilekler dilediğimi zannetsemde yapmak istediklerimin yarısından daha azını yapmış olduğumu farketmem fazla uzun sürmüyor. Bu yüzden yeni bir listeyle daha can sıkmak istemiyorum. Kendi canımdan bahsediyorum.

Vazgeçmediğim ve kolay kolay vazgeçemeyeceğm tek arzum olan o mavi kemana birgün kavuşmak dileğiyle başlıyorum.

Bu yıl hiçbir şey dilemiyorum. Ne insanlardan bir beklentim var, ne de çok olmasını istediğim bir olay. Vazgeçiyorum bu yıl. İsteklerimi, aslında çok eskiye dayanan düşüncelerimi 2010'a taktım, yarın saat 00:00'de yok edeceğim. 2011 bana sağlık, çok para ve huzur getirme. Ne yaparsan yap. Zaten ne yaparsan yapıyorsun onu bunu istemek, klişe laflar söyleyip milleti ve hayatı süslemek anlamsız. Ne aklımdakiler doğru, ne hissettiklerim doğru, varsa yoksa yanlış olayların içinde binbir tane soru. Sonra çıkar birileri anlamsızca ve sebepsizce altüst eder biryerleri. Neden bitmiş birşeyin üzerine gidilir? Neden gidenin ardından bakılır? Neden sürekli birşeyler istenir ya da neden artık hiç alakam olmadığı halde bulunurum...

Berbat bir 2010'un ardında bıraktığı berbat bir ben. Toparlanmaya çalışıp doğru bildiği yolda Tanrı'nın yardımıyla düşe kalka ilerlemeye çalışan bir insanın önünde köstek olan bazıları. Neden?

2011 bize ayna getirsin.

Aynaya baksın herkes...

Goncagül "2011"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!