Adımlarıma Işık

5 Aralık 2010 Pazar

İnanıyorum

Saat 03:21. 'Söz karşılığı' diye bir olay olduğunu 2005 yılında kuzenim sayesinde öğrenmiştim. Beş yıl geçti, ağabeyimin sözünün 'karşılığını' verdik bu gece. Mütevazi, samimi ve içten ailemiz ile TSM eşliğinde bir iki kadeh devirip yorgun bedenlerimizi şenlendirdik. Yarım saat öncesine kadar uykudan yamulurken şu anda hiç uykumun olmamasını hiçbir şeye bağlayamıyorum tabii. Bir uyuşukluk var ama 'çok yorulunca uyuyamayan insan' olarak rekorlar kitabına girerim ben. Sabahtan beri yazasım anlatasım var. Nereden başlayıp nasıl bitireceğimi bilmiyorum bu kafayla. iyisimi vazgeçeyim bu gecelik bu sevdadan. Dinginlik ne hoş... Huzur ne güzel... En güzeli de Tanrı'ya olan güven. Etrafta güzellikleri gördükce yağ gibi su yüzüne çıkan yalnızlığıma inat sevgiyle Tanrı'ma güvenerek gözlerimi kapatıyorum bu gecelik.


Yarın görüşürüz.


İnanmak iyidir, inanın.


Goncagül "İnanıyor"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!