Adımlarıma Işık

6 Ocak 2012 Cuma

Muck

Ben demiştim demeyi hiç sevmiyorum sevgili okurcan ama,

Ben bal gibi de demiştim bu dizi beş para etmez diye!

Hayır çekim harika, oyuncular o kadar olmasada kıyafetler müthiş, danslara da diyecek yok ama orjinal olayım derken yurdum insanı yine bir kaç hafta sonra yayından kaldırılası bir dizi çekmiş. Bu özenti davranışlar nereye kadar sürüp gidecek böyle bilmiyorum. Aslında hatayı nerede yapıyorlar onu da düşün düşün bulamadım. Fakat bir işi 'olsun' diye yaptığın zaman o iş 'olmuyor' canım.

Herşeyden önce, değişik olsun diye buldukları isim berbat ötesi. Muck. Mucuk desen olmuyor, şekil olsun diye gerçekten

-Bak! Mppppwwuaaah!!! başladı!

desen yine olmuyor, tadı kaçıyor. Mesela Azra Akın tamam çok güzel çok zarif çok candan çok concon hepsine tamam ama, memlekette daha yetenekli bir sürü oyuncumuz varken neden o? Ondanda geçtim yıllar öncesinin Pusat'ı hiç olmuş mu?

Hiç olmamış.

Diziyi daha fazla yermeye niyetim yok lâkin bu işkence sona ermeli.

Öptüm!

Goncagül "Blog Mucklaması"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!