Adımlarıma Işık

7 Ocak 2012 Cumartesi

Alnı Alnımdayken Hayat

Daha önce hiç koklanmamış bir koku gibi...

Söylenmemiş bir şarkı gibi...

Hatta bilinmeyen bir sır gibi!

Öylesine güzel ve değerli. 

Kıyaslanırsa üzülecek. 
Bunu haketmeyecek. 
El değmemiş bir gül yaprağının kadifeligi var yüzünde. Kalp atışlarında ritim tuttum. 

Bilmediğim bir bestenin sözlerinde boğdu beni sonra... Gözyaşlarımla yıkadım saçlarını. Belki farkında değildi. Ya da toparlanmamı istemedi. Hiç olmadığı kadar rahat, hiç olmadığım kadar 'ben', hiç olamayacağı kadar anlamlı ve mükemmeldi. 
Anlatırsam zedelenecek sanki. Yaşadıklarımı yazarsam hikâyem dağılacak gibi. Susuyorum bu yüzden. 

Kokusunu avuçlarımda hapsettim. Sesi herdaim kulaklarımda çınlasın diye her tınısını ezberledim. Gözlerinde gördüğüm yansımamı sevdim. Dizlerinin üzerinde ki elimi sevdim. Saçlarımda ki nefesini sevdim. 

Alnı alnımdayken hayat bulduğum noktadan soluyorum şimdi ümitleri...

Goncagül "Sevdalı"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!