Adımlarıma Işık

10 Şubat 2011 Perşembe

Aşk Tesadüfleri Sever

Geçtiğimiz pazar günü malumunuz veçile iki manyak arkadaşımla sinemaya gidip, Aşk Tesadüfleri Sever filmini izledim.

İzlemeden önce de biliyordum ki, 'Nefes bile almadan' şekerli mısırlarımı ağzıma tıkayıp kocaman gözlerle pür dikkat seyredecektim.. Zaten yıllardır bir Mustafam (Mehmet Günsür) hayranı olduğum herkesce bilinmekte. Evvel zaman içinde birkaç kişi tarafından Belçim Bilgin'e benzetilmiştim fakat kızın filmde tamamen beni oynayacağını nereden bilebilirdim? Film hakkında hiçbirşey bilmediğim halde, oturup fragmanı bile izlemediğim halde vurulup geri döneceğimi biliyordum. Nitekim öyle oldu. İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Uzun zamandır bu kadar etkisinde kalmamıştım bir filmin... ki ben aşk filmlerinden haz etmem! Gerek esas kızın ve esas oğlanın doğallığı olsun, gerek filmde çalan şarkılar olsun, gerekse ustalarında filmde rol almış olmaları olsun bana göre fevkaladenin fevkinde bir filmdi. Böyle sakin sakin size nasıl etkilendiğimi anlatmaya çalışıyor olmama bakmayın sakın. Elimde olsa duygularımı şuraya yapıştırırdım. Gelene geçene dokundurur hissettirirdim. Böyle birşey imkânsız olduğu için mümkün olduğunca ne derece bayıldığımı yazmaya çalışıyorum.

Selin'in sinema salonunda ben kendi kendime film'e gülümserken yakalayıp, dönüp dönüp "Aynı sennnnnn yaaa.. senin hareketlerin işte" demesi beni iyice gaza getirdiğinde, fon'da bir de TNK çalmaya başladığında kendimden geçtiğimden mi bahsedeyim... Özgür (Mehmet Günsür) Deniz'in (Belçim Bilgin) gözlerinin içine bakaraktan ve de gitar tıngırdataraktan Eylül akşamı'nı söylerken erimemden mi bahsedeyim... Hasta olmasına rağmen Deniz'i kucağında taşıyıp ter içinde kalınca "Kahramanlık ölmemiş..." diye iç geçirmelerimden mi bahsedeyim... Altan Erkekli (Özgür'ün babası) nasıl fotoğraf çekildiğini oğlu'na öğretirken içime dolan sebepsiz huzurdan mı bahsedeyim... Film'in sonunda bir de Şebnem Ferah ile cila yaptıklarında artık gözyaşlarıma hakim olmak istemeyişimden mi bahsedeyim... en iyisi hiçbirinden bahsetmeyeyimde gidin o film'i izleyin arkadaş.

Pişman olmayacaksınız.

Goncagül "Olamaz mı? Olabilir..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!