Adımlarıma Işık

24 Aralık 2013 Salı

Cingıl Belz!

Aralık, hayatın anlamını bir kez daha candan kutlama fırsatını bize tanıyan en sevdiğim ay.
Dışardaki soğuk havaya rağmen sıcacık kalpler.
Sevinçle gülümseyen yüzler.
Parlayan gözler.
Ticaretten uzak, günümüzde maalesef unutulmuş olan manâ'yı iliklerine kadar hissedip Kurtarıcının doğuşunu kutlayan herkes...

Gözlerim yorgunluktan hem kuruyor hem akıyor, ne yapacaklarını onlarda bilmiyorlar : )
Ama o derinlerdeki huzur ve esenlik kaynağı hepsini silip süpürüyor...
Küçücük bir ışığın yanında Sevgilimin sıcak kokusu yetiyor.
Kapıyı kapatınca, herşey dışarıda kalınca, Tanrı'nın güvenli eli sırtını sıvazlayınca yorgunluk morgunluk kalmıyor... : )
Memleket halleri can sıkarken, insanlar ikiye üçe bölünürken, birileri konudan habersiz kendi çemberinde dönüp dururken Sevgi ruhumu okşayıp yatıştırıyor.
İzin vermiyordum.
İzin veriyorum artık...
İnsanlık hali. Kayıtsız kalamıyorsun ki? 
Üzülüyosun, çözümlemeye çalısıyorsun belki.
Kulaç attıkça yorulan kolların, istenmeyen sonuçlarla karşılaşmaların ister istemez bezdiriyor.
Ama öğreniyorsun zamanla pencerelerini kapatmayı : )
Herkesi olduğu gibi kabul etmenin gururuna aykırı olsa bile, o gururu söküp atıp huzurun bundan geçtiğini...

Hep diyorum, yine diyorum, Aralık ay'ı hep sürpriz yapar bana.
Tanrı'nın benzersiz dokunuşlarının kesinliği ve güvenilirliği tarifsiz.

Şükürler olsun bu güzel hayat için.
Aldığım her soluk için.
Aşkım için.
Merhametin ve emsalsiz Sevgin için.

Kutlayan herkesin Doğuş Bayramı kutlu mutlu bol bereketli olsun! : )

Goncagül " Işık "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!