Adımlarıma Işık

13 Şubat 2013 Çarşamba

Çok Sevdiklerime Söylemek İçin!

Biraz araştırdım ancak bulamadım. Sevgililer Gününün bazı ülkelerde sadece sevgili ile değil, tüm sevilenlerle kutlanıldığını duymuştum ve bu çok hoşuma gitti. Babasına, annesine, kardeşine veya sevdiği dostlarına da armağanlar alırlarmış. Öyle pahalı hediyeler de değilmiş. Bir çiçek, güzel bir kart ile sevgilerini ifade ederlermiş. Kapitalizmin konuştuğu bir çağda böyle bir şey kulağa çok hoş geldi.

Zira sevilene verilen en güzel hediye mücevher ve benzeri pahalı nesneler değildir nihayetinde. Sevgini ifade edebildiğin her eylem, sevilen için yeryüzünde eşi benzeri olmayan bir hediyedir. Takliti yok, değeri paha biçilmez...
Sadece ticaretten ibaret olan 14 şubatlarda değil, hergün söylesek sevdiklerimizi onları ne çok sevdiğimizi...
Korkmasak bundan. Dilimizin ucuna geldiğinde geri çevirmesek. Zorlanmadan sarılabilsek. Yenilsek bizi tutan o garip tutukluğa... Özgürce, her istediğimizde, Seni seviyorum desek! Diyebilsek! Hem bedava, hem ömür boyu, hem yaşam soluğu...
Sevginizi armağan edin sevdiklerinize!
Umuyorum ki, ne alayım diye düşünmek yerine varlığınızdan mutluluk duyan, varlığı ile mutlu olabildiğiniz sevdikleriniz olsun hayatınızda. 
En güzeli bu...

Sevdiklerimiz yanımızdayken hâlâ, bu kadar zor olmasın kucaklamak. Bir gün ile sınırlanmaz aşk!

Bütün sevdiklerime bir kez daha Seni Seviyorum deme bahanesi olsun bu yazı.

En çok en özelime; yoldaşıma, sırdaşıma, aşkıma, Çağdaşıma teşekkür olsun...
Dün...
Bugün... 
Yarın...

Hergün!

Seni çooook seviyorum!

Goncagül "aşk"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!