30 Ağustos 2011 Salı

Benim Sevdam

Insanların bu dünyada karşılaşabilmeleri neredeyse imkânsız olan üç tane ruh ikizi varmış.

Düşünsenize, sabah pazara gittiğinizde bisikletle yanınızdan geçip giden biri olabilir. Okuldan dönerken farketmediğiniz biri veya bambaşka ülkelerde yaşayan ruh ikizleriniz. Böyle bir olasılık var mıdır, mümkünmüdür bilemiyorum ama; zaten 'Ruh ikizi' benzetmesini sevmedim ben oldum olası. Hayatımda bir tane ben yetiyor da artıyor zira.

Mesele şu ki, seni tamamlayan; leb demeden leblebiyi anlayan; kaşına gözüne değil de yüreğine sevdalanan; sorgusuz sualsiz, karşılıksız sevebilen; aşkı dibine kadar yaşatan; korkmadan bağımlılık yapan ve puzzle'ın eksik parçasıymışcasına birbirine geçen, karışan insanı bulmak büyük lütuf!

Ve Tanrı bana lütfetti...

Ne çok romantik film seven ne de böyle aşk yazıları yazan biri olmadım hiç. Şimdi hayatımda uzun zamandır bıkmadan beklediğim, farkında bile olmadan yolunu gözlediğim Sevgilim, içimde sakladığım bütün aşk sözcüklerini söyletiyor bana. Yetmiyor. Bu zamana kadar bestelenmiş bütün aşk şarkıları az kalıyor. Romanlar, filmler, efsaneler, yaşanmışlıklar... hepsi boş benim hissettiklerimin yanında. Ve biliyorum herkesin aşkı böyledir aslında. Kendine özgü, kendine ait... Benimkidir en güzeli, en büyüğü demem bu yüzden. Bilirim ki, sevdaya düşen ve sevmesini bilen her kalbin aşkı da büyüktür! Kendince yaşar hikâyesini. Onların senaryosudur bu. Ölümsüzlük onların elindedir. Kendi kendilerinin efsaneleridirler.

Aşk kopya çekmez. Aşk kopya çekmemeli.

Olduğu gibi...

Içimden geldiği gibi...

Benim yüreğimden aktığı gibi...

O'nun bana tattırdığı gibi...

Benim rengimde, o'nun renginde, bizim rengimiz olur! Birbirimize karışabildiğimiz hergün biraz daha bütünleşmek ve de büyütmek içimizdekini. Gözlerimizden akana kadar. Dudaklarımızdan kelimeler halinde taşana kadar. Ellerimizden sımsıkı tutana kadar! Kimseye bakmadan! Kimsenin lafına aldırmadan! Ve hatta aşığın hariç olup biten herşeye körelen zihin! Hepsi sizin! Hepsi bizim... Biz aşıkların :-)

Ne güzeldir bir bakışından hayat bulmak...

Vız geliyor işte.

Goncagül "âşık"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman diyim birdaha düşün!